پرنیانپرنیان، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره

دلنوشته ای برای دخترم پرنیان

روزهای پایان سال 1391

1391/12/29 15:35
نویسنده : مامان سمیرا
556 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم،دوسه روزی هست که بهونه میگیری و مدام نق میزنی...گریهتا اینکه امروز صبح زودتر از همیشه از خواب بیدارشدی...داشتم بهت شیر میدادم که مثل همیشه دستمو گرفته بودی که دیدم تب داری...فوری بهت قطره استامینوفن دادم و یکم بعد دوباره خوابیدی...بیدار که شدی آبریزش بینی هم داشتی وخلاصه اینکه خیلی نق زدی دوباره سر شبی بهت قطره دادم شکر خدا احساس کردم بدنت خنکتر شده و الانم خوابیدیخواب امیدوارم که سرما نخورده باشی...تربچه کوچولوی نقلی من!!!وقتی که اینقدر بیحال میبینمت خیلی دلم میگیرهناراحتآخه نمیخوام فرشته کوچولوی من مریض شه...  این آخرین پست از سال زیبای 1391 هست...سالی که گذشت شکر خدای مهربون خیلی خوب بود...امیدوارم که سال جدید هم خوب باشه...البته قبل از سال جدید سعی میکنم که با عکسای چهارشنبه سوری برگردم اما اگه نشد عکسا رو بعد از سال میگذارمزبان (به قول سنجد جون:برمیگردم...حتما...)        

اینم تربچه کوچولو در حال شکلات خوردن...

 

                                                                                                                                                و داره کارتون نگاه میکنه....قربونت برم که دستت رو گذاشتی زیر چونه ات

                                                                                                                                                گل کردن حس مادرانه.....چشمک

                                                                   

 

                                                         
     

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان بنیتا
26 اسفند 91 1:20
آخی عزیزم ایشالا که قراره به زودی دندون دربیاره که این علایم رو داره و ماله مریضی نیست
قربونت برم که انقدر خوشگل داری کارتون می بینی عسلم
ممنونم عزیزم....امیدوارم که مال دندونش باشه...

مامان مينا
26 اسفند 91 17:58
عزيزم ايشالا كه سرما نخورده باشى فسقل ناناس دارى دندون در ميارى
ممنونم عزیزم...خدا از زبونتون بشنوه...

لیلا مامان پرنیا
27 اسفند 91 17:08
تو خودت قندو نباتی شکلات من
مرجان مامان آران
27 اسفند 91 19:54
ای جاننننننننن فدات شم عروسک
مامان مریم
28 اسفند 91 16:11
امیدوارم همیشه سلامت باشه و سال جدید رو با سلامتی کامل آغاز کنین...بوس برای پرنیان قشنگم..
لیلا مامان پرنیا
28 اسفند 91 16:25
یک نفر همره باد آن یکی همسفر شعر و شمیم یک نفر خسته از این دغدغه ها آن یکی منتظر بوی نسیم همه هستیم در این شهر شلوغ این کفایت که همه یاد همیم عیدتون مبارک
نسترن(مامان نیروانا)
28 اسفند 91 19:13
عزیز من! بهار، دستان پرمهر توست که در باغ دلم جوانه زده. به حرمت سبز بودنت، دلم را خانه تکانی میکنم و پاکیزه نگاه میدارم تا با بهار یاد تو، زمان و مکان را عطر زندگی ببخشد. رد پای تحویل سالی دیگر بر تقویم دوستیمان گرامی ترین هدیه ی بهار است. پاینده باد و پاینده باشی. نوگل زیبای بهاریت را ببوی و ببوس.
مامان آیسا
28 اسفند 91 21:33
انشاالله هیچ وقت مرییییییییییییض نشی عزیزه دلم....
ووویی چه بامزه تیوی نگه میکنی

ممنونم خاله جونم....

مامان کیان کوچولو
28 اسفند 91 22:14
عزیز دلم چه کاکایویی میخوره
فرناز/ مامان ریحانه
29 اسفند 91 1:57
آخه تو رو چه به شکلات خوردن وروجک شیطون
ایشاا...سال خوبی داشته باشید و سین سلامتی از وجود نازنینتون دور نشه
ممنونم فرناز جون..امیدوارم شما هم سال خوبی داشته باشید...

مرجان مامان آران
30 اسفند 91 0:19
شانس نام مستعار خداست انجا که نمیخواهد امضایش پای داده هایش باشد بارش بی وقفه گمنامترین نام خدا را برایتان ارزومندم پیشاپیش سال نو مبارک
مامان ایسان
3 فروردین 92 9:33
با خوبی ها و بدی ها، هرآنچه که بود؛ برگی دیگر از دفتر روزگار ورق خورد برگ دیگری از درخت زمان بر زمین افتاد، سالی دیگر گذشت روزهایت بهاری و بهارت جاودانه باد . . . ساله نو مبارک
عمه شیرین
11 اردیبهشت 92 8:13
الهیییییییییییییییییییییییییییییییییییییی قربونت برم با اون کارتن دیدنت