پرنیانپرنیان، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره

دلنوشته ای برای دخترم پرنیان

تولد یکسالگی وبلاگ پرنیان...

1392/9/10 23:13
نویسنده : مامان سمیرا
397 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

یک سال پیش توی همچین شبی تصمیم گرفتم که اینجا برات یه وبلاگ درست کنم درست وقتی که 6 ماهت بود...

لحظه لحظه خاطرات تو روزمره گیهامونو ثبت کردم و واسه ساختنش چه شبها و روزهایی که بیدار نشستم تا قبل از 6 ماهگیتو ثبت کنم ...چون که از 3ماهگی توی بلاگفا واست ساخته بودم اما دچار مشکل شد و کلا توی نینی وب ثبت کردم و حالا به اینجا خیلی وابسته ام و وقتی که اینجام خیلی آرامش دارم چون که احساس میکنم روز مرگیهای مادریمو در اینجا میگذرونم....

به امید اینکه بخونی و بدونی که چقدرررررررررر عاشقتم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

نازنین (مامان پارمین)
11 آذر 92 3:58
مبارککککککککککککک
نیلوفر/مامانه روژینا
12 آذر 92 3:45
یکسالگی وبلاگ گل دخملی مباررررررررررررررک. امیدوارم که همیشه از لحظات شاد و خاطره های قشنگ و موفقیتهاش در زندگی براش بنویسی عزیزم. و ما هم با خوندنشون لذت ببریم
مامان کیاراد(آرزو)
12 آذر 92 9:14
تبریک میگم عزیزم.
افسانه مامان پارمین
12 آذر 92 13:04
تولد وبلاگ پرنیان جونم مبارک باشه . امیدوارم این وبلاگ پر بشه از خاطرات شاد و قشنگ
صبـــــا خاله ی آیســـا
12 آذر 92 19:40
عزیزم چ خوب که یادته چ روزی بود تبریک تبریک
مامان سمیرا
پاسخ
آره عزیزم تاریخ اولین پست وبلاگو نگاه کن متوجه میشی...ممنونم
مامان آروین (مریم)
13 آذر 92 8:39
مبارک باشه عزیزم امیدوارم وبلاگتون پر باشه از ثبت لحظه های خوشی و شادی و ما هم مثل همیشه از خوندنشون لذت ببریم و عروسک قشنگت رو همیشه ببینیم و هر روز شاهد پیشرفتها و موفقیت هاش باشیم .
مامان سمیرا
پاسخ
ممنونم مریم جونم...انشاالله
مامان آیسو وآیسا
13 آذر 92 20:41
مباررررررکه
مرجان مامان آران و باران
14 آذر 92 2:11
سلام عزیزمممم قال وبلاگتون مبارکککککک 1سالگی وبلاگم مبارک عزیزمممممممممم
مامان سمیرا
پاسخ
ممنونم مرجان عزیزمممممممم چشمای قشنگت زیبا میبینهمرسی گلمکوچولوهای نازنین آران و بارانی رو ببوس
جیران بخشنده
16 آذر 92 10:45
مامان بنیتا
18 آذر 92 13:41
مبارک باشه سمیرا جووون..ایشالا جشن 100 سالگی وبلاگتون با قلم خود پرنیان خوشگلممم
مامان سمیرا
پاسخ
ممنونم گلناز جونم لطف داری بوسسسسسسسسس برای بنیتای عسلی
مرجان مامان آران و باران
18 آذر 92 18:54
من یه بار نظر گذاشتم نبودددددددد یا تایید نشده در هر صورت بازم میگمممممممممممممم تولد وبلاگ پرنیان عسلی مبارکککککک
مامان سمیرا
پاسخ
چرا عزیز دلم اومد و منم تایید کردمممنونم گلم
آجی افروز
19 آذر 92 21:45
بههههههههههههههه مبارکههههههههههه البته من دیر رسیدم، همش تقصیر این امتحاناس
مامان سمیرا
پاسخ
ممنونم دوستم ...گفتم ناپیدایی عزیزم
لیلا مامان پرنیا
25 آذر 92 13:39
یکساله شدن خونه خاطراتت مبارک دوست جونامیدوارم این خونه پر باشه از خاطرات شیرین
مامان سمیرا
پاسخ
قربونت برممم لیلا جونم