پرنیانپرنیان، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

دلنوشته ای برای دخترم پرنیان

نهمین ماهگرد پرنیان گلی

1391/12/9 17:13
نویسنده : مامان سمیرا
314 بازدید
اشتراک گذاری

عمر و نفسم،9ماهگیت مبارک...........                                                                                                                                               ورودت به دهمین ماه زندگیتو تبریک میگم،عزیز دلم ،9ماه پیش توی همچین روزی تو عزیز دلم از بین فرشته های آسمون اومدی پیش ما...باورم نمیشه که 9ماه به این سرعت گذشت.......اون 9ماهی رو که توی دل مامانی بودی خیلی کند پیش میرفت و به نظرم خیلی دیر گذشت..... اما این 9ماهی که بدنیا اومدی خیلی خیلی سریع گذشت وقتی که توی ذهنم 9ماهی رو که باردار بودم مرورش میکنم خیلی دلم واسه اون روزها تنگ میشه ....خیلی لذت بخش بود وقتی که برای اولین بار صدای قلب نازنینتو توی 11 هفتگی که مثل دویدن اسب توی آب بود شنیدم هوراخدایا اشکام از خوشحالی میریخت.......هفته 18 که دکتر بهم گفت تو دخملیییییی.......... اون روزهایی رو که استراحت میکردم ،روزی رو که واسه اولین بار تکون خوردی ... روزهایی رو که خسته و بیکار بودم .خدایا شکرتتتت همش میرفتم یواشکی لباسهایی رو که مامان جون واست میخرید بو میکردم و میبوسیدم،همش توی دلم میگفتم خدایا یعنی میشه من اینارو توی تنش ببینمخیال باطلاما نمیدونستم که خدای بزرگم خیلی خیلی منو دوست داره...(راستی عکسهای اتاق و سیسمونیتو توی این وبلاگت هنوز فرصت نکردم که بگذارم،توی وبلاگ قبلیت گذاشتم اما خراب شد ...) به هر حال میدونم که یه روز هم دلم واسه این روزها هم تنگ میشه....خیلی خوشحالم که تو سالم و صحیح به دنیا اومدی...                                                                                            
                                                                                                 
       اینم عکسهای 9 ماهگی پرنیان گلی.... (شمع یادم رفت بخرم)خجالت                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              

 اینها رو هم من و بابا مبین به بهانه ماهگردت خریدیمخجالتمبارک باشه 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان بنیتا
3 اسفند 91 1:42
9 ماهگی مبارک عروسک کوچولوی خوشمزه
عزیزم واقعا حرفت رو قبول دارم 9 ماه بارداری خیلی دیرتر می گذره
ممنونم...بنیتا جونو ببوسید

لیلا مامان پرنیا
3 اسفند 91 1:57
9ماهگیت مبارک عروسک کوچولوبرات بهترین آرزو هارو دارم
ممنونم خاله جونم.پرنیای گلمو ببوسید...

افسانه مامان پارمین
3 اسفند 91 15:23
خانوم گل ، نه ماهگیت مبارک باشه عزیزم ایشالله همیشه تنت سالم و لبهات خندون باشه
ممنونم خاله جونم....

مامان آیسا
4 اسفند 91 22:02
9 ماااااااهگیت مبارکه عسلم
چه کادوهای قشنگی به به

مرسی خاله جونم.قابل نداره.....
خاله سولماز
6 اسفند 91 11:18
9ماهگیت مبارک پرنسس شیطون خودم
ممنونم خاله سولی....