پرنیانپرنیان، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

دلنوشته ای برای دخترم پرنیان

ماجرای شیرخشک توی این روزها

1391/12/6 14:06
نویسنده : مامان سمیرا
1,042 بازدید
اشتراک گذاری

عروسکم ،این چند روزه همه دوستان و افراد خانواده بسیج شده بودن که واسه تو شیر خشک پیدا کنن...منتظراز همکارای بابا مبین گرفته تا دوستای عمه شیماابروو خلاصه خاله های خودم و .... حتی مامان جون اینا توی اهواز هم کلی گشته بودن و فقط 2تا قوطی گیر آورده بودن ،تا اینکه چند روز پیش رفتم داروخونه دوستم و اونم لطف کرد و کلی شیر خشک بهمون داد...و گفت که اصلا نگران نباش هروقت که سهمیه داروخونه منو بهم دادن من واسش کنار میزارم...عصرش هم بابا مبین رفت و پوشک هم واست خرید خلاصه اینکه حسابی دارا شدیچشم    پرنیان:بیایین بخلمممممممممممم که میخوام توی همتون.....                                                                                                                                                                                                                                                          

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

آناهیتا مامانیه آرمیتا
6 اسفند 91 18:56
خیلی باحال بودکوچولوی آینده نگر
مامان آیسا
7 اسفند 91 14:02
مامان بنیتا
8 اسفند 91 2:05
وای که چه قدر من و شما باهم تفاهم داریم ها!!!منم انقدر واسه آنیتا پوشک ذخیره کردم که حساب کردم تا یک سال ونیمیش تامینه
ولی می دونی من از شما زرنگ تر بودم چون سه ماه پیش خرید کردم و قیمتهاش مثله الان انقدر گرون نشده بود
آره عزیزم خوبکاری کردید که زیاد خریدین....هنوز گرونتر از اینم میشه...

مامان ایسان
9 اسفند 91 8:45

افرین به این ذهن اقتصادی و اینده نگری با اوضاعه این مملکت باید این جوری پیش رفت
چقدم که سفت به پوشکاش و شیر خشکاش چسبیده میدونه چقده گرونه
آره چه جورم....