پرنیانپرنیان، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

دلنوشته ای برای دخترم پرنیان

امان از بد مزه ای قطره آهن

1391/12/8 17:09
نویسنده : مامان سمیرا
996 بازدید
اشتراک گذاری

من نمیدونم چرا واسه بچه ها اینقدر داروهای بد مزه درست میکنن...دیشب که داشتم سعی میکردم قطره آهن بهت بدم،و تو هم طبق معمول همیشه ریختیشون روی لباست و لباستو خراب کردی و لکه هاشم که پاک نمیشه،یه مدت میریختمش توی شیشه شیرت و بعد متوجه شدم که شیر کلسیم داره و آهنو خنثی میکنه....خلاصه اینکه من خیلی کلافه بودمو گریه ام گرفت که قطرتو نمیخوری...با خودم گفتم که مزه اش کنم و ببینم چه مزه ای میده که تو حاضر نیستی بخوریش،چشمتون روز بد نبینه که هنوزم حالم بده...خیلی بد مزه بود.سبز..دوتا لیوان آب خوردم ولی مزش هنوز توی دهنمهسبز حق داشتی که نخوریش.... بابا مبین میگه بابا ولش کن نمیخواد بهش بدی،مگه ما که بچه بودیم از این چیزا میخوردیم، ولی من میگم حتما دکتر بهتر میدونه که میگه بدین...مشغول تلفن حالا من نمیدونم که چیکار کنمممممممممممعصبانی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان بنیتا
9 اسفند 91 2:24
وای دقیقا منم دیروز یک قطره از آهنش ریخت رو دستم و خوردم یعنی حالم بهم خورد از طعمش ..ولی بچه بیچاره من که بدون هیچ مخالفتی می خوره و اذیت نمی کنه
من به صورت دوره ای بهش قطره ویتان می دم که اونو خیلی دوست داره ..یه امتحان کن شاید خوشش اومد
بهترین کار هم اینه که توی شیشه شیرش آب پرتقال یا لیمو شیرین تازه بریزی و آهن رو هم قاطیش کنی به خاطر ویتامین ث جذب آهن رو هم می بره بالا
آره دوست خوبم...مامانم همینو میگه که بریزمتوی آبمیوه

مامان آیسا
9 اسفند 91 20:30
عزیزم منم با آب پرتقال میدم اما با سرنگ میدم...اینجوری سرعت عمل بیییییشتره
آیسا هم دوست نداره ولی چاره چیه!
آره همه میگن با آبمیوه بهتر میشه...

مامان کیان کوچولو
11 اسفند 91 15:54
عزیزم واقعا گناه دارن این جوجوها .. من با یه قاشق آب سیب ..می دم بهتر میخوره .. آب پرتقال که حساسیت زاست عزیزم
آره عزیزم مامانمم گفت با آبمیوه بهتره

نیلوفر
15 اسفند 91 17:36
ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)