پرنیانپرنیان، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

دلنوشته ای برای دخترم پرنیان

بافتنی های مامان جون...

1391/9/26 13:51
نویسنده : مامان سمیرا
1,887 بازدید
اشتراک گذاری

             بافتنی های کار دست مامان مهربونم.....مرسی                                                                   

                  

                  

                  

                                  

                         

                                     

                                 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

هیراد و عمه لیلاش
25 آذر 91 21:47
سلام به دوست جونی عزیزم یه خواهش کوچولو از شما دارم من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها شرکت کردم ممنون میشم که به عکس من رای 5 امتیازی بدید لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
لیلا مامان پرنیا
26 آذر 91 15:08
دست این مامان هنرمند درد نکنه خوشگل که هستی با پوشیدن اینها خوشگل تر هم میشی