پرنیانپرنیان، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

دلنوشته ای برای دخترم پرنیان

منو نینی در 8ماهگی

1391/11/10 15:20
نویسنده : مامان سمیرا
372 بازدید
اشتراک گذاری

عروسک من،امدم از کارهای این ماهت بگم......                                      شکر خدا دیگه میتونی چهار دستو پا بریتشویقالبته زود خسته میشی و دوباره سینه خیز میری اما دوباره بلند میشی و ادامه میدی.....تازگیها با کمک تکیه گاه خودت می ایستیهورامثلا به مبل دست میگیری و میایستیتشویقبابا ،ماما،و دد رو میگیماچاما از شیطونیهات هر چی بگم کم گفتم:با رومیزی لجی و تا میبینیش میکشی روی خودتآخحالا هر چی هم که روش باشه....چند روز پیش داشتیم میوه میخوردیم،تا سرمون رو گرم تلوزیون کردیم یه دفعه خدا رحم کرد که برگشتم دیدم که کارد رو برداشتیتعجبدیروز هم توی روروئکت بودی که بابایی داد زد منم توی آشپزخونه بودم سریع اومدم دیدم داری نی قلیونی که روی میز بود رو میکشی،شانس آوردیم که قلیون نیوفتاد روت...آخه مادر شیطنت هم حد و اندازه ای دارهکلافهاصلا یکجا بند نمیشی و مدام درحال حرکت هستی واسه همینم لپات آب شده عسلمابروهزار ماشاال.خیلی شلوغ و کنجکاوی...اگه احساس کنی که یک چیزی توی دستمونه حتما باید ازش سر در بیاریاز خود راضیبه اسباب بازیهات هم چندان علاقه ای نشون نمیدی و زود ازشون خسته میشیخنثی                                                                                                                                                                               

                                                    

 چند شب پیش هر کاری کردم خوابت نبرد،سرگرم تلویزیون بودم که یکدفعه دیدم.....کلی دلم واست ضعف رفتقلب                                        

                                                 

خیلی دوست داری سر سفره بشینی واسه همینم مامان جون نشوندت سر سفره....خوشمزه                                                                  

                      

و اما امان از موقعی که بخواهیم به زور بخوابونیمتنیشخند                                   

                                                                                

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان بنیتا
11 بهمن 91 1:47
وای خدا قربونه این عروسک کوچولوی شیطون بلا
من عاشق اون چشمای گرد و ابروهای پیوستتم موشییی
مرسی خاله جوننننننن......

افسانه مامی پارمین
11 بهمن 91 23:32
دوست خوبم ، فرشته کوچولوی شما خیلی نازه . خدا برات حفظش کنه . با اجازه لینک شما رو تو لیست دوستهام گذاشتم . باز هم به ما سر بزنید .
ممنونم...