پرنیانپرنیان، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

دلنوشته ای برای دخترم پرنیان

عشق من...

1391/11/28 23:30
نویسنده : مامان سمیرا
505 بازدید
اشتراک گذاری

 

چشماتو واسه زندگی میخوام..........                                                  دلتو واسه عاشقی میخوام.............                                                  وتورو فقط و فقط واسه خودم میخوام                                                عشق من عاشقانه دوستت دارم                      

 

                     

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان بنیتا
29 بهمن 91 2:16
کلوچه ی خوشمزه
مرسی خاله جونمممممم...

مامان ایسا
29 بهمن 91 15:46
مامان آیسا
30 بهمن 91 15:35
$$$$$$$$ __$$__$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$__$$$$$$(¯`v´¯)$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(●)´¯)$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$
_$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(●)´¯)$$$
___$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$
______$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$
________$$$(¯`(●)´¯)$$
___________$(_.^._)$ اپپپپپپپم اپم
اپم
____________$$$$$$


اومدمممممممم...

لیلا مامان پرنیا
30 بهمن 91 15:46
تیپت رو بخورم تو رو خوردنی
ممنونم خاله جون...

مامان کیان کوچولو
30 بهمن 91 20:20
عزیزم سلام ...
نظرتون رو به صورت خصوصی گذاشته بودین تازه امروز چک کردم ..
مرسی که مارو لینک کردین ..

چه دخملی .. چه نازه ..
چه اسم قشنگی ...
عزیزززززززم

ممنونم که به ما سر زدین.لطف دارید..........

خاله سولماز
6 اسفند 91 11:28
الهی قربون اون نگاه معصومت برم من صورتت شده مثل وقتی داری با چشات التماس می کنی از تو کالسکه برت داریم ،