پرنیانپرنیان، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

دلنوشته ای برای دخترم پرنیان

دعوت به مسابقه

1391/11/24 23:50
نویسنده : مامان سمیرا
375 بازدید
اشتراک گذاری

من از طرف دوستای گلم پرنیا هدیه خوب خدا و بنیتا دختر بی همتا به این مسابقه دعوت شدم،ازشون ممنونمقلب                                                   هدف از ساخت وبلاگ:راستش هیچ آلبوم یا دفتر خاطراتی جوابگوی خاطرات پرنیان نیست به جز این وبلاگ!!!                                حقیقتش یکی از روزهای بارداری که من هم خسته بودم و هم بیکار،و درضمن با مامانم دنبال خرید سیسمونی بودیم،پشت سیستم در حال گشتو گذار توی اینترنت واسه ایده های سیسمونی و لباس و... بودم که نمیدونم چی شد سر از توی یه وبلاگ در آوردم!!!     خلاصه اینکه خوشم اومد و تصمیم گرفتم که منم واسه نینی توی راهم اینکارو بکنم،اما در حین بارداری نتونستم....اما بعد از بدنیا اومدن نینی اینکارو کردم ،و باید بگم که هدفم در واقع داشتن دوستای واقعی در دنیای مجازی بود،که خیلی خیلی دوستشون دارم و با شادیشون شاد میشم وبا غصه هاشون هم غصه میخورم.....و همچنین ثبت خاطرات نفسم پرنیان هست تا یه روز بخونه و بدونه که چه مسیری رو طی کرده تا بزرگ شده و البته منمپیر شدم!!! و تو شدی تنها دلیل زنده بودنم......................

:منم سه نفر رو دعوت به این مسابقه میکنم  :

ریحانه ناز ناناش

پارمین تکه ای از بلور

پارمین جون و مامان افسانه                                                            

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

افسانه مامان پارمین
25 بهمن 91 1:34
دوست عزیزم
از دعوتت ممنونم
خواهش میکنم

فرناز/مامان ریحانه
27 بهمن 91 1:51
سلام سمیراجون! من هنگ کردم مسابقه کدوم قسمتشه؟ برم دوباره بخونم و برگردم
فرناز/مامان ریحانه
27 بهمن 91 2:05
آهان رفتم سایتای دیگه و دو زاریم افتاد
ممنون از دعوتت عزیزم ولی متاسفانه کیبوردم خرابه و نمی تونم.
الانم با کلیک روی کیبورد ویندوز می نویسم و بدتر و وقتگیرتر از نوشتن اس ام اس هست.
می تونی پستت رو ویرایش کنی و به یکی دیگه دعوتنامه بفرستی.
واقعا شرمنده
عیبی نداره عزیز دلم،ریحانه گلمو ببوس...