پرنیانپرنیان، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

دلنوشته ای برای دخترم پرنیان

یک روز من و دخترم....

1391/11/28 11:04
نویسنده : مامان سمیرا
416 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم تقریبا برنامه هر روزه من و تو به این صورته که:                         از خواب پا میشی و خیلی دخمل خوش اخلاقی هستی،یه چرخی توی اتاق میزنی و همه چیزو بر انداز میکنیاز خود راضیمنم دنبالت راه میوفتم که سرت به جایی نخورهنگرانبعد هم میری توی حال و تا چشمت به آشپز خونه میوفته سریع خودتو میرسونی و از پله بالا میریابروبعد هم میری سراغ وسیله های برقیخمیازهدوباره برمیگردی بیرون و میری توی اتاقت و سراغ پاتوق همیشگیت ............اوه اگرم من کامپیوترو روشن کنم که حتما باید روی میز بشینیاز خود راضیدر ضمن صبحانه هم ترجیح میدی که لواشک میل کنیبازنده

                                                                                                                               

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

لیلا مامان پرنیا
28 بهمن 91 11:27
ای شیطون بلای خوشگلصبحونه لواشک
مامان بنیتا
29 بهمن 91 2:14
چه تفاهمی من و بنیتا هم همین برنامه هروزمونه با این تفاوت که اون ترجیح می ده هروز صبحونه زرده تخم مرغ بخوره
مامان آیسا
29 بهمن 91 15:47
چقد تئئئئ دوووووووووووووس داشتنی هستی نااااازی ...
لواشک
ممنونم خاله جون.گاهی اوقات

مامان امیر محمد
30 بهمن 91 14:49
وای وای چرا شما وروجکا اینقدر فضول هستید
سلام عزیزم پسرم تو مسابقه شهر خاطره شرکت کرده خوشحال میشم بهش رای بدی اینم سایتش
http://shahrekhatere.niniweblog.com/
کد515
رای دادی خبرم کن
عزیزم رای دادم....

خاله سولماز
6 اسفند 91 11:29
وای دلم ضعف رفت واست پرنیان