پرنیانپرنیان، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

دلنوشته ای برای دخترم پرنیان

درد دلهای من با دخترم......

1391/10/21 10:32
نویسنده : مامان سمیرا
423 بازدید
اشتراک گذاری

عمر و نفس مامی.... احساس میکنم که خدای مهربون خیلی منو دوست داره که تورو بهم داده...   دیشب حسابی دلم گرفته بود احساس بیهودگی میکردم و حسابی زدم زیر گریه حالا بعدها خودت میفهمی که چرا............................تو و بابا مبین خوابیده بودید و من تنها نشسته بودم،احساس کردم که روزام خیلی تکراریه و یکنواخت میگذره،عمر و نفسم یه وقت فکر نکنی که به خاطر تو هست،نه تنها اینطوری نیست بلکه وجود تو امید بخش زندگیمه ،شاید کوتاهی مال خودمه عزیز دلم،اما وقتی که نگاهم به چهره معصومانه تو که توی گهواره خوابیده بودی افتاد احساس کردم که خوشبخت ترین آدم روی زمین هستم چون تورو که تجلی نور خدای مهربون هستی دارم و دیگه چی میخوام...........تویی که با هر خنده ات جان تازه ای میگیرم و دنیا مال من میشه                   حالا بگذار از تو بگم که آرامش جانمی ...........                          تازگیها بدون کمک من خودت با روروئک همه خونه رو میگردی و به همه جا سرک میکشی                                                  با رو میزی لجی،تا ببینی شروع میکنی به کشیدن و هرچی که روش هست رو می اندازی                                                           تا سینی چایی رو میبینی با سرعت خودت رو بهش میرسونی                با سفره هم میونت خوبه و تا میبینیش خودتو میندازی وسطش وقتی که شیر میخوری با گردنبند و دکمه های پیراهنم بازی میکنی   تازگیها با خودت حرف میزنی و با یه صدای ظریف میگی ببببااااا          بغل همه میری و غریبی نمیکنی اگه موهاشون بلند باشه شروع میکنی به جیغ زدن و کشیدن موهاشون                                     عاشق سیم هستی حالا از هر نوعی سیم دستگاه بخور ،کامپیوتر و ..........میکنی توی دهنت                                                                یه چند قدم چهار دست و پا میری اما زود میخوری زمین فکر کنم به همین زودیها موفق بشی                                                      از دندون هم که خبری نیست ،قطره آهن و مولتی ویتامینت رو هم که نمیخوری و میریزم توی شیشه شیرت که متوجه نشی و بخوری،از عکس گرفتن هم که به هیچ وجه خوشت نمی اد و تا دوربینو میبینی روتو میکنی اونطرف..............                      خلاصه اینکه عاشق ریخت و پاش هستی و من هم که مداوم در حال جمع کردنم اما خدا رو شکر که خدای مهربون یه دختر سالم بهم داده و توان هم بهم داده که ازش مراقبت کنم                                                              خدا جوووووووووووووووووووووووووون شکرتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

لیلا مامان پرنیا
20 دی 91 21:39
واقعا خدارو شکر که بچه های سالم داریم
آره عزیزم خدا رو شکر که این وروجکها رو داریم.............

لیلا مامان پرنیا
21 دی 91 16:29
واقعا باید خدارو برای وجود فرشته هامون شکرگذار باشیم گاهی دلتنگی لازمه
آره لیلا جون چه میشه کرد به هر حال شکر..........

مامان بنیتا
21 دی 91 16:55
عزیزم حس و حالت رو درک می کنم منم گاهی این جوری می شم!بالاخره این کوچولوها همه انرژی آدم رو می گیرن و چون وقت آزاد واسه خودمون کم داریم گاهی خسته می شیم.
بوسسسسس برای پرنیان گلی
راست میگی دوست خوبم،اما خدا رو شکر که این کوچولوها رو داریم......

فرناز/مامان ریحانه
23 دی 91 17:32
سلام سمیراجون ممنون از محبتتون، منم وبلاگ گل دختر شما رو لینک کردم ایشاا... دوستای خوبی برای هم باشیم
مرسی عزیزم منم همینطور......