پرنیانپرنیان، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

دلنوشته ای برای دخترم پرنیان

سفر به بندر عباس و جزیره قشم

1391/10/23 23:31
نویسنده : مامان سمیرا
831 بازدید
اشتراک گذاری

دختر عزیزم چهار شنبه ظهر که بابا مبین از سر کار اومد گفت که بیا بریم بندر الان هوا خوبه و نینی هم اذیت نمیشه،من که خیلی تعجب کردم گفتم الانتعجباونم گفت که آره چند روز که تعطیله خونه بشینیم که چیخمیازهتازه تو هم که این چند وقتا خیلی خونه موندی ،واسه تنوع بریم ،منم که همیشه واسه سفر حاضر از خدا خواسته آماده شدمچشم و زود راه افتادیمهورا البته تا بندر خیلی راهی نیست و یه مدت کمی توی راه بودیم،من سفرهای دریایی رو خیلی دوست دارم امیدوارم که تو هم  همینطوری باشیخیال باطلتوی راهم اذیت نکردی البته وقتی که داشتیم میرفتیم قشم آخعیبی نداره دخترم این اولین سفر طولانی بود که داشتی میرفتی،هنوز عادت نکرده بودی تازه خیلی هم صبور بودی گلمقلبقربونت برم که اینقدر به دریا نگاه میکردی انگار خوشت اومده بود...........این اولین مسافرت راه دور و یا بهتره بگم اولین مسافرت دریایی شما بود عسلمقلب7ماه و 18 روزگی اولین دیدار با دریای زیبای جنوبعینک  دریا طوفانی بود و مجبور شدیم منتظر باز شدن اسکله بمونیم که البته باز نشد و با لندیگراف ماشین رو بردیم.......

                                                         

 

توی این عکس داشتی گریه میکردی که بابا گذاشتت روی گردنش و تو هم ساکت شدی و کلی هم حال کردیزبان  

   

                                                                

 

   

                                       

    اینجا توی بغل بابایی بودی و آب که به پاهای بابا مبین میخورد،با تعجب نگاه میکردینیشخندقلبون دخمل دریا ندیدمنیشخند       

                                                        

توی رستوران هم که من و بابایی غذا میخوردیم تو بهم نگاه میکردی فکر کنم که دلت میخواست بخوریخوشمزه اما نمیشد بهت بدیم آخه هنوز سوپ و شیر میخوردی واسه همینم بابایی دلش سوخت و واست ماست خرید و بعد هم استخوان جوجه رو جدا کرد و بهت داد که تو هم تا توی ماشین ولش نمیکردیزبانالهی بمیرم خیلی دلم میخواست که بهت غذا بدم اماافسوسافسوس که نمیشدعیبی نداره وقت زیادهمنتظر                               اینم از پرنیان با سبیلنیشخند                                                            

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان بنیتا
24 دی 91 20:45
اولین مسافرت طولانی خوش گذشت خانوم کوچولوی ناز؟کاش منم مثله شما نزدیک قشم بودم آخه خیلی دوستش دارم
مرسی خاله جون بد نگذشت............جال شما خالی بود

فرناز/مامان ریحانه
25 دی 91 1:25
واااااااااااااااااای چه عکسای قشنگی
قشنگ تر از هر چیزی اون نینی کوچولوی ناز نازیه.
خصوصی
مرسی خاله جون.........

الناز مامان بنیا
25 دی 91 14:53
خیلی خوبه منم عاشق بندر قشممم اماچه جوری بریم با این شیطونگم همیشه شاد باشی
شما هم شاد باشید...

لیلا مامان پرنیا
27 دی 91 14:23
الهی عسلم با اون سیبیلا خیلی خوردنی تر شدی
مرسی خاله جون ،همراه با یه عالمه بوس واسه پرنیا گلییییی